CrossFitness by Marie

onsdag 31 augusti 2011

Vilodag


Idag får det bli vilodag, har tryckande huvudvärk och känner av bihålorna så tar det lugnt idag.
Dagens lunch för mig blev kyckling som jag passade på att göra flera filee`r i ugnen igår när jag gjorde middag, körsbärstomater, salladsärtor, avokado, oliver, paprika och ägg från frukost samma där brukar koka flera för att ha som snabbt mellis och så brukar jag försöka få i barnen till frukost men med blandade resultat, röran är 3,5% turkyoughurt m vitlök 10% fetaost och lite olivolja,salt och peppar.
Orkade knappt hälften av portionen, måste vara förkylningen.....

Nu ska jag lägga Charlie ute i vagnen och ta med mig kaffet och lite nya tidningar ut och samtidigt kolla över lite passupplägg för både Mamma Boot Camp och träningskvällarna framöver men ikväll blir det samma upplägg för tjejerna som förra onsdagen vi var på IP och körde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar