CrossFitness by Marie

torsdag 1 september 2011

Äppelsmulpaj och True Blood

Max är mycket fokuserad på sin uppgift...



Igår gjorde jag och Max äppelsmulpaj, har ju en del äppelträd typ 6 st här hemma men i år är det som tur är bara 2 som gett äpplen. Måste ju ta vara på det man har i trädgården, litegrann iallafall.
Såg ni också True Blood igår? Älskar den serien....

Hade kvällsträning igår igen och dom jobbade på bra som vanligt dom fick tuffa Tabataintervaller i 2 olika former och nu på förmiddagen har jag haft Mamma Boot Camp med mina mammor och det är så kul och se att det händer grejer från vecka till vecka, deras styrka ökar dom orkar ta i mer osv...Är såå glad att jag bestämde mig för att gå Mamma Boot Camp utbildningen!

Lunchdags och lite senare ska jag träna, är mycket bättre idag och är bara lite snuvig så hoppas det har vänt.
Dagens träning kommer innehålla styrka med tuffa Tabataintervaller, berättar mer om dom senare......
Ciao!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar