CrossFitness by Marie

fredag 3 augusti 2012

Motivations dip....


Min träning idag blev ett kort pass med tanken att få jobba med hjärtat, var rätt jobbigt men mest med motivationen faktiskt, var inte så motiverad med träning idag..... Ändå har jag vilat 2 dagar efter PR passet, men så är det för alla bara Just Do It o bita ihop!!!

Nästa pass känns nog bättre....

Detta var mitt pass idag som tog 32 min sammanlagt;



Uppvärmning

200 hopprep försök till DU

Rörlighet m pinne

Sidoplanka

Halo

Plankan

Cirkel 1

15 burpees

15 cf svingar 16 kg KB

15 st shuttlerun 15 m

Vila 3 min sen 1 varv till

Cirkel 2

20 Jump lunges

20 Smala Armhävningar

20 Goblet squat 16 kg KB

Vila 2 min sen 1 varv till

Cirkel 3

10+10 Snatch 16 kg KB

10 Grodhopp

10+10 Clean & Jerk 16 kg KB

Vila 1 min sen 1 varv till


Min goda lunch idag blev kyckling från gårdagens grillning med sallad, tomat, avokado och fetaostcreme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar