CrossFitness by Marie

fredag 12 oktober 2012

Sidoplanka med Rotation och Höftlyft+Benlyft






Tuck Jumps igen:)

Efter Boot Camp för Mammor passet på fm så körde jag ett eget Trappintervallpass där, kul och jobbigt of course! Var längesen sist så det var ett kärt återseende:)

10 maxningar uppför med 10 Grodhopp uppe, så jag fick ihop 100 Grodhopp sammanlagt, sen gjorde jag en hel drös med Tuck Jumps, Jump Lunges och Knäböj m upphopp tills benen skakade:)

Avslutade med lite olika varianter av Plankor bla denna som filmen visar, Sidoplanka med Rotation och Höft lyft+benlyft som är ganska tuff.







Nu finns det Drop in platser för den som vill vara med på måndagarna på Kettlebellpass med Crossfit touch till en kostnad av 100:- / gång, har även något klot att låna ut om man ej har själv, boka din plats senast samma dag på 0702497426 eller mariemammabootcamp@hotmail.se .

2 kommentarer:

  1. sv: Jaa! Du är välkommen! :) Och har jag vägarna förbi dalarna så kommer jag oc tränar crossfitness by marie!
    Blir det nån certifiering btw?

    SvaraRadera
  2. Ja det måste du ju:)! Nja, vill väldigt gärna men det passar inte ekonomiskt just nu iaf men någon gång hoppas jag att jag kan boka in den:)

    SvaraRadera