CrossFitness by Marie

torsdag 13 september 2012

Fler Utegym till folket!!!



Nja kroppen var nog sådär iform för träningen, blev vila idag för jag är inte riktigt på banan än fast jag gärna vill tro det, men imorgon kanske....


Tråkigt att vila vill ju träna tungt och intensivt igen men bra att få längta efter det!




Max gör Toes2bar

Han tar i!!!

Victor satsar för Pullups!

Hela vägen upp!!

Charlie vill med prova!!!

Max provar Toes to Rings!


Under helgen som var bodde vi på camping i närheten av Sätrahallen och innan vi åkte hem på söndagen körde pojkarna ett pass i "utegymmet" som fanns vid campingen, inspirerade av sin mamma och tävlingarna tror jag minsann!

Victor hade svårt att komma upp till Toes2bar, lite för stel men är stark i Pullupsen, Max är riktigt duktig på Toes2bar och Toes to Rings- far runt som en liten apa:) men klarar inte riktigt av Pullups än.

Jag var så slut och orkade inte göra något alls mer än hejja på dom men tänkte på det vad synd det inte finns såna här enkla ställningar som man ändå kan göra massor med, på fler ställen tex i anslutning till lekparker där föräldrar och större barn kan träna lite under tiden barnen leker.

Här ikring där jag bor har jag aldrig sett något sådant och absolut inte här i byn där jag bor här finns det knappt lekparker som är värda namnet.......

Jag vill ha chinsräcken, ringar, armgångsräcken och dipsställning på fler ställen i landet ute runtom i landet inte bara i större städer, så alla kan spontanträna ute med lite roliga men ändå enkla redskap!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar