CrossFitness by Marie

söndag 2 september 2012

KB Workshop för Älvdalingarna!!!




Haft en lyckad Kettlebell Workshop i Älvdalen med duktiga deltagare som fick lära sig grunderna i Kettlebell och fick tips hur man lägger upp egna pass för egen effektiv träning!!!

Glömde att fota och filma på Workshopen men lånar ett kort som Carola tagit, hoppas det är okej:).....




Vi svingar för fulla muggar!!!


Om du vill att jag ska komma till din ort och hålla Kettlebell Workshop maila mig på mariemammabootcamp@hotmail.se



Har vilat från träning i helgen förutom Workshopen och lite lek i lekparken på campingen där vi bott med lite Skin the Cat, Ringdips och nätklättring och annat bus och skogspromenader!

Toppen att kunna kombinera arbete med nöje och jag fick en lugn och skön helg med min familj i ett vackert och lite höstigt Älvdalen och dom fick fiska och även lite crossträning på vägen hem så alla var nöjda och glada:)


Jag & Charlie på upptäcksfärd i skogen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar