CrossFitness by Marie

måndag 8 april 2013

Stolt coach!


Har haft en toppen vecka i Belgien -Holland men matmässigt och träningsmässigt inte något vidare, maten från Sverige tog snabbt slut och jag måste säga att Belgien inte är något matmecka för mig direkt det enda som jag ätit som alltid är min gröt till frukost och den stoora förpackningen med fiberberikade havregryn tog slut imorse som tur var :)

Träningen har jag helt enkelt inte fått till, att vara crossmamma innebär inte lugn o ro kan jag lova, och det var 1 dag ledig i princip då den andra körfria dagen innebar ihopplockning och flytt från campingen i Belgien till EM banan i Heerde Holland.

Nu längtar jag som sjutton efter ett tufft pass i boxen men också utepass, får se hur det ser ut hemma, kanske dags för Backintervaller igen...



I fredags fick jag dessa inspirerande bilder i mailen av en av mina kunder som gjort 2 månader med mig, hon hade ingen direkt övervikt men har byggt massa muskler och kolla absen :), Abs are made in the kitchen - tänk på det!

Detta är 4,8 kgs skillnad mellan bilderna och 7,5 cm i midjan.

Hard work pay's off, period!


Vill du också ha hjälp att få ordning på kosten och få träningsupplägg efter dina mål och önskningar?
Maila mig på mariemammabootcamp@hotmail.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar