CrossFitness by Marie

lördag 10 mars 2012

Istället för godis......



När man är sugen på något tex en lördagskväll och man vill vara någorlunda nyttig men ändå äta något gott, här kommer några förslag;


Keso och kvarg/kesella med bär och solroskärnor och líte äkta vanlijpulver.....

Eller


Vickans "Chokladbollar"
100 g kärnfria dadlar
2 msk kokosfett
1-2 msk kakao
0,5 dl kokosflingor
2 msk vatten eller kaffe


Mixa till en slät massa o rullas i kokosflingor

Eller

Osaltade nötter o frön, tex pekannötter, valnötter, macadamianötter, hasselnötter, solroskärnor, pumpafrön och gojjibär i Turkisk youghurt......












Snart dags för tävling här hos mig och den här gången kan du vinna ett par snygga och sköna Kompressions strumpor från Cococo, mina favoriter!!!





Imorgon är det dags för Wod 12.3 som jag vilat mig iform till hoppas jag.... denna vecka har jag bara tränat 2 pass men har haft ont i halsen men hoppas det är borta helt nu.

Hört rykten om att den är sjukt jobbig:) tja... 18 min Amrap av 15 Boxjumps, 12 Push press 35 kg, 9 Toes to bar vilka jag knappt klarar alls kommer nog ta död på en ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar