CrossFitness by Marie

måndag 26 mars 2012

Vilar mig iform.....


Vilar mig iform just nu och har gjort ett par dagar, men imorgon blir det träning igen. På fredag är det dags för KM i Crossfit boxen igen och jag längtar och hoppas på lite saker som jag är bra på ska komma med:)


Imorgon är det dags för Boot Camp för Mammor igen, hoppas på fint väder....




Så här fint väder hade vi mycket av i höstas!


Håller på och planerar för nästa Kettlebell Workshop som ser ut att bokas in lördag den 12/5 men är ej helt spikat än, men den som är intresserad anmäl ert intresse så har ni er plats, mariemammabootcamp@hotmail.se


Bor man en bit bort och vill ta Kettlebell Workshopen till sin ort så går det att ordna det med om man är en grupp på ca 10 personer.

Eller vill du ha personlig träning i Kettlebell eller i en liten grupp om 2-4 personer så går det att ordna det med.

Jag har gått Kettlebell instruktörs utbildning 1 hos Spartan.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar