CrossFitness by Marie

fredag 1 februari 2013

Jaja, nya tag imorrn!



Dagens test för mig gav inget nytt PR i Snatch men hade inga förväntningar på det heller då det verkar ta tid att komma tillbaka i dom, hade väl tänkt mig att komma upp i 37,5 kg igen som förra veckan men nix ingen bra Snatch dag idag fick känningar i högeröverarm av för dålig värmning misstänker jag. Nä öva mer!!!


Woden då.....

10 min amrap

30 Double unders 90 singelhopp för mig
15 Powersnatch

4 varv+ 55 singelhopp

Men de tar ju tid att hoppa alltså, trasslade lite med repet och blev kissnödig och fick hålla tillbaka på tempot i hoppen lite.
Men shit vad jobbigt det var!!! Snatcharna gjorde axlarna och underarmarna helt slut....

Men kul var det synd jag är sämst med hopprep bara:(

Nya tester imorgon, Frivändningar och burpees är det som gäller. Kul!!

Men nu Gladiatorerna och preworkout
i påse :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar