CrossFitness by Marie

fredag 8 februari 2013

Laddad!!!



Så laddad för att lära mig massor i helgen, bli bättre på olympiska lyft och få en bättre löpteknik!

Var så sugen på att köra Filthy fifty idag som stod på schemat men fick inte till det i logistiken med mycket jobb och annat som skulle fixas så de blev vila idag istället och jag spar Filthy till nästa vecka istället, här ska det kapas tid mot för ca 1 år sen ett mål jag haft länge då jag vet vad jag fick problem med förra gången.....


Hoppas hinna med lite bloggande i helgen från Peak your Performance.



Ang mål med träning;

Vad drömmer du om att kunna göra när det gäller träning? Drömmer du om att kunna springa 5 km, eller milen under timmen, göra klassikern, 10 armhävningar på tå, lyfta din dubbla kroppsvikt i marklyft, göra 1 Pullup eller eller delta i någon tuff tävling? Oavsett nivå på din dröm så behöver man bygga upp sin väg succsesivt för att ta sig dit och med det kan man både behöva hjälp hur och framförallt pepp! Dela era drömmar/mål här så kan vi tillsammans hjälpas åt att nå dom målen :) Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar