CrossFitness by Marie

tisdag 19 februari 2013

Vinnare!



Vinnaren är Catherine Håll som hittar träningsmotivationen i sina barn, att hon blir en gladare, piggare, mer närvarande o energisk mamma ger henne motivation och det är väl en motivation om något för alla föräldrar att tänka på!!!

Catherine maila mig vilken färg och stl du vill ha, Grattis!!!


Tack alla andra för era fina träningsmotiveringar!!!!



Jag har faktiskt lite dålig motivation själv om jag ska vara ärlig men det beror på att det är så mycket med flytt och städning nu och sjukt barn dessutom som aldrig vill bli frisk, jag vill så mycket men har inte tiden och möjligheten nu och jag är lite dålig på nu för tiden att bara köra korta små pass jag vill ha så mycket med på passet....

Igår tog jag mig 30 min på dagen och körde lite KB Thrusters, Ringdips, Pullups, Enarmspressar, Step up med 20 kg KB, Toes 2 Bar och Fällknivar. Men min kropp var lite trött och det kändes som jag tappat lite styrka, men det kommer väl snart vara ikapp igen.

Hann även ner i källargymmet 20 min före Kettlebellträningen och körde äntligen lite Snatchar, Clean & Jerk och Backsquats = Lycka!!! Känslan fanns kvar och Snatcharna kändes bra även om jag bara körde på 20 kg!

Jag får helt enkelt låta bli att vara så låst vid att träningen ska se ut på ett visst vis just nu och köra det som går just då.


Bilden på Sanna Kallur får symbolisera motivation för mig, en grym tjej som verkar ha båda fötterna på jorden, en riktig vinnare!!!

2 kommentarer:

  1. Jag är också 32 (blir 33) och har tre grabbar! Kul att hitta hit! :-)

    PS. Galet avis på headerbilden. Är inte ens nära att orka göra sådär (än). Haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja då har du också full fart hela dagarna kanske?:)

      När jag kom på att jag ville lära mig Pistols ( som på headerbilden) tog det ca 3-4 månader att lära sig det med ihärdigt tränande:) under ettiketten Pistols finns ett blogginlägg m tips, bara att nöta på!

      Radera