CrossFitness by Marie

torsdag 31 januari 2013

Kaboom!!!



Dags för tester nu men jag får se om jag kan gör det idag eller får lov att skjuta på det till helgen, då jag behöver skivstång till Snatchar och den jag har tillgång till i närheten är inte bra då vikterna snurrar men vi får se......

Jag har vabbat idag med Max som haft ögoninflammation i 3 dagar nu men tror det är bra nu, har såklart haft minstingen hemma med och vi har varit ute i det härliga "vår"? vädret, man behöver fylla på med D vitamin.

Jag har vår tvättställning i träningsrummet och brukar passa på att köra några reps av sånt som finns på min "Suck at" lista när jag går in dit och jag och min familj hade ju en Pullups utmaning i starten av året som löpte januari ut. Idag är det ju sista januari och jag provade idag och häromdagen klarade jag ju 3 Pullups för första gången efter skadan och idag drämde jag till med 4 st och gjorde dessutom Ringdips och tänkte att det är dags att klara fler än 2 st och jag satte 4 st även där satte jag och det är faktiskt ett nytt PR då jag aldrig gjort fler än 3 st i rad. Jäkligt nöjd med mig själv faktiskt och jag är inte ett dugg jante!

Be proud of your self!!!




Min mumsiga lunch idag; Pannkakor gjorde på mandelmjöl, keso , ägg o vanlijpulver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar