CrossFitness by Marie

tisdag 6 december 2011

Dream on......

Dagen träning blev en PW i solen som var evigheter sen och 2 Tabata intervaller med Jump Lunges i första och Planka upp på raka armar och ner på armågarna igen.
Det kändes lagom att börja med och gick bra med ryggen också.....



Imorgon ska jag köra styrka igen och försöka mig på lite mer tempo den här gången!



Jag fortsätter drömma om att uppnå mina mål jag satt upp tills den 24 januari och det är nog inte fel att förbreda sig mentalt och intala sig själv att man kommer klara det. Ska känna på lite av dom övningarna och hoppas det funkar.

Vill köra Crossfit och Kettlebellpass nu!




Läste att Isabelle med bloggen Hälsonöten också blivit helt Crossfit frälst! Lätt hänt......

2 kommentarer:

  1. Har aldrig testat crossfit men sneglar allt mer åt det hållet, verkar galet kul!

    SvaraRadera
  2. Ååh du måste testa, bland det roligaste jag gjort!

    SvaraRadera