CrossFitness by Marie

söndag 10 juni 2012

Dansa Pausa!



Bröllop igår, kom hem strax före sex imorse och det känns kan jag lova, typ sovit 3,5 timmar!
Helt klart värt det ett helt fantastiskt bröllop och bröllopsfest........ Det var Dansa Pausa natten lång!


Hann med ett träningspass igår på fm före bröllopet, skönt och få börja dagen med ett träningspass och köra slut på kroppen, även om jag dansade i 7 timmar inatt så räknas inte det som träning på samma vis:)



Jag slet på med Double Unders som vanligt men har inte knäckt den nöten än, kanske dock blivit lite bättre på att hoppa hopprep iallafall!


Pullups- 3*4 set, 2*4 set
Chins- 5*3 set, 3*3 set

RingDips- 2*4 set

Handstand Push ups kippade- 15*3 set

Frontsquat 45 kg 8*3 set

Clean 45 kg  10 st

Snatch 35 kg 10 st

Box Jumps 15*2 set


Kör på strikta Pullups och Chins nu för att bygga upp min styrka och förhoppningsvis kommer Kipping PU gå bättre då med, nästa gång ska jag prova köra viktade PU och Chins.

Jobbar på med Ringdipsen målet är att klara 5 på rad inom 3 veckor och 10 st inom en och en halv månad känns som ett bra mål.

Hspu går bättre och bättre och jag börjar få upp tempot, snart dags att prova en  Diane (21-15-9 av 70 kg Marklyft & Hspu) igen kanske.

Det är frustrerande att jag inte klarar mer vikt i Snatcharna än men det är så mycket teknik det hänger på så det kommer väl och jag tycker ändå det går bättre och bättre med dom.



Snatch
Ännu en Snatch...



Ni är väl med och tävlar om ett presentkort på 300:- hos Beachandmotion, ni har chansen fram tom onsdag kväll då jag drar en vinnare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar