CrossFitness by Marie

tisdag 5 juni 2012

Spännande!




Idag har jag varit och gjort något spännande! Jag har varit och tagit träningsbilder med härliga Magdalena Björnsdotter, vi fotade i en helt underbar gammal industrilokal och jag tror bilderna kommer bli riktigt häftiga, även om jag har lite svårt att känna mig som hemma framför kameran så känner jag mig ju hemma i olika träningsposèr så jag hoppas det blev bra! Ser fram emot resultatet.

Väldigt kul och annorlunda att vara modell en eftermiddag.



Vilat idag med men nu börjar träningssuget komma smygande igen och faktiskt så kände jag mig sugen redan igår på Ringdips tex igen:)

Var ner i boxen en sväng och lämnade tillbaka ringarna jag lånat för fotograferingen och det var ett pass då och jäklars vad sugen jag blev men tror min kropp behövde lite vila har varit trött igår och idag.....


Träningen framöver kommer vara mer strukturerad och målinriktad, nu ska jag bli starkare i överkroppen främst.




3 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det kommer att bli hur coola bilder som helst!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att få se bilderna! Är de till hemsidan?

    SvaraRadera
  3. Ja precis till hemsidan, tips på ngn som är duktig på sånt emottages:)!

    SvaraRadera