CrossFitness by Marie

onsdag 13 juni 2012

Du vann!!







Vinnaren blev nr 11 Ann-Louise! Nu får du träna i rosa sköna shorts i sommar!!! Grattis!

Behöver din mailadress så får du din vinst.......


Min lunch-Korvstroganoff med bönor



Tränade ett pass med Måndagsklubben Faluns programmering idag med, det var Snatchar, Cleans, Push Jerks och Turkish Get Ups.

Var trött och slut i armarna och fick inte till Push Jerk bra alls, jag har haft konstigt ont i mina armar mycket senaste tiden inte träningsvärk utan dom har gjort ont och varit orkeslösa väldigt ofta dock inte gjort ont när jag tränat. Misstänker att dom är överansträngda, men när jag vilar flera dagar får jag ofta mer ont.


Jag avslutade passet med Toes to bar eftersom jag inte gjorde dom  igår tog jag dom idag, behöver träna massor på att få upp flytet med dom. Fick till 8 som flest i rad idag och det är 3 mer än förut, det går framåt!

Hade filmat dom men min dator och internet har spårat ut och inget gick att ladda upp varken bilder eller film så nu ger jag upp, fasen vad irriterande när man jobbar flera timmar vid datorn om dagen och skiten inte funkar som det ska utan går segt som jag vet inte vad..... skulle kunna slänga ut grejerna!


Imorgon kanske det funkar.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar