CrossFitness by Marie

torsdag 7 juni 2012

Igång igen med nytt PR!




Första passet sen helgen idag och det är så skönt att få längta riktigt efter träningen!

Push Pressar var styrkedel idag och jag satte nytt PR 52,5 kg och det kändes som jag hade lite mer att ge och kunnat klämt i med 55 kg med men det får bli nästa gång istället.

Lyckades klämma lillfingret mellan viktskivorna idag och det blev lite blått visst!


Wod

10 Hantelthrusters 15 kgs hantlar
30 m Farmerswalk med 10 kgs viktskivor
Vila 30 sek
15 Hantelpushpress 15 kgs
30 m Farmerswalk
Vila 30 sek
20 CF KB svingar 24 kg
30 m Farmerswalk
Vila 30 sek
25 Toes to Bar
Vila 30 sek

RX igenom

Var tufft åt underarmarna kan jag lova Toes to bar gick väldigt sakta en och en gjorde jag dom sista och det var så tungt!


Vilade 5 min och kände att jag hade återhämtat mig och gjorde sen;

3*3/ben Bulgarian Split squat m 35 kg på stången
8*3 Backsquats 35 kg
2*5 Ringdips
20*2 Höga Box Jumps
10*2 Kipping HSPU

Sen hade jag inte mer tid! Skönt slut i kroppen efter.......

Imorgon kväll kör jag tävling här på bloggen, med chansen att vinna presentkort från Beachandmotion missa inte det!

1 kommentar:

  1. Duktig du är :) va rädd om fingrarna farlig sport det där :) <3

    SvaraRadera