CrossFitness by Marie

fredag 24 maj 2013

Övertränad?


Senaste dagarnas träning har bestått av massor av Chest to bar, Toes to bar och Pullups och intervalllöpningar med knäböjshopp, var trött i överkroppen och tog en dags vila men tyvärr var kroppen inte med riktigt igår trots en vilodag. Jag fick pump i underarmarna som blev stumma direkt av Kettlebellsnatchar och benen kändes tunga direkt igår så det var ett motigt pass igår på lunchen gjorde även boxjump och reptile Pushups och det kändes heller inget vidare.

Jag som var inne i ett så bra träningsflow, men det kan ju bara vara tillfälligt och vila gör förhoppningsvis susen :)


Blir vila nu hela helgen troligtvis då vi åker långt på Crosstävlingar så hoppas kroppen känns fräschare på måndag så jag kan köra ett sista pass med skivstången förhoppningsvis innan MK Open.



Jag orkar inte lägga energi på att fundera över att jag inte tränat på det ena eller andra nu, räknar inte med att komma till final så de grenarna skiter jag i, tex repklättring har jag aldrig testat isåfall löser väl det sig hoppas jag...




Jag är iallafall glad att det inte är Double unders med, hade ju helt tappat bort dom men häromdagen fick jag till några igen så vi får väl se om jag kan bli bättre där igen:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar