CrossFitness by Marie

måndag 9 april 2012

Smygtränat...





Idag har jag smygtränat lite, är pigg och rätt frisk men har hosta och lite hes hals kvar än så jag tog det lugnt, har krypit i kroppen på mig de senaste dagarna trots promenader men idag var jag ner i boxen och tränade på lite Crossfit skills och gjorde sånt som jag inte blev så andfådd av tex lekte jag lite med Kettlebellsen och provade Snatcha med en 24 kgs KB men OMG det var tungt, men fick till 2 st på höger hand!


Piskade upp 5 st! Kipping Pullups idag i rad, kändes bra nu jäklar ska jag ligga i och träna.... 10 st om 2 veckor kanske?








Den här veckan ska jag träna lite kondition ute så fort hostan släppt, längtar som bara den jag älskar att vara ute o jobba. Ska köra lite trappintervaller al`a Marie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar