CrossFitness by Marie

fredag 20 april 2012

Kalas!!!




Idag har vi firat min Victor som fyller 11 år idag, kan inte riktigt fatta att det var 11 år sen han kom min omtänksamma fina pojke!




Min duktiga crosskille Victor



Min fina Victor


Nu kryper det i kroppen igen har vilat i 2 dagar och imorgon behöver jag låta kroppen jobba igen få se vad jag får till för träning.....


Nästa vecka flyger jag och 2 av mina härliga Crossfit tjejer ner till Malmö till en annan härlig Crossfit tjej och ska ha det trevligt med bla lite gästträning på Crossfit Gripen i Malmö, längtar massor!!!


Kalas betydde mycket gott som Victor bakat, men jag åt iallafall en bra lunch:)



Köttfärssås m bön&tomatsallad & avokado

2 kommentarer:

  1. Vad kul, där testade jag förra helgen :)

    SvaraRadera
  2. ahaa... kanske syns där då!!:) För du kommer väl fortsätta m Crossfit, tyckte jag såg att du fick blodad tand i inlägget om CF:) Told you so!!

    SvaraRadera