CrossFitness by Marie

söndag 10 mars 2013

By the way...



Älsklingen fyllde år igår och vi firade den med hotellvistelse själva med barnen utlånade till mormor och farmor.

Så härligt att äta middag i lugn och ro och sen ligga i en mjuk och skön hotellsäng med krispiga lakan och inte ha något alls som ska göras och bara njuta av lugnet.


Låång sen frukost nu med extra allt vi gick nog all in är med både rostat bröd och wienerbröd :) magen får nog en chock som alltid får gröt och ägg till frukost annars:)

Förresten gjorde jag i fredags innan jag åkte hem från boxen efter Wod 13.1 lite Pullups både strikta och Kippade och hej hå så gjorde jag 6 st kippade i rad!! Har jag aldrig gjort förut och jag bara flög upp med sån kraft att jag blev så förvånad och släppte efter 6 st.
Jag reflekterade efter att jag höll ihop fötterna och benen mer än vad jag brukar då jag brukar åka isär med benen fast jag tänker att jag ska hålla ihop dom. Nu längtar jag tills nästa tillfälle att köra kippade PU och göra ännu flera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar