CrossFitness by Marie

onsdag 27 mars 2013

Måndags träning


Måndagens träning för mig såg ut så här:


På Fm:

8 Bröstflyes på boll m 9 kg hantlar
3 Armhävningar m klapp
*4 set

10/10 Rodd m KB
12 SDHP
*4 set

4/4 Sidoutfall m 20 kg KB
8/8 Sidoutfalls hopp
*4 set

20 Fällknivar
4 bål o triceps kombination på boll
* 2 set

Bål övningen var riktigt klurig och tung. Ska visa den någon gång på film.










På kvällen:

Clean & Jerk 5*37 kg, 5*47 kg

Backsquats 5* 57 kg, 2*3 @ 67 kg


5 min Amrap

2 Shuttlerun 5 Burpees m KB press



Kände skönt att kunna dela upp träningen hade nog behövt lite längre flåsdel men hade ej mer tid.

Igår vilade jag och tanken är att göra ett pass idag, sen blir det bilen ner till Göteborg hela dagen imorgon och sen båt över till Kiel och sen ytterligare 50 mil bilåkning på fredagen så träning blir kanske något löppass i helgen, men jag är helt sjukt trött just nu och skulle nog somna direkt om jag la mig ner men har massa packning att göra klart, hoppas jag inte håller på att bli sjuk nu när äntligen Charlie var feberfri första dagen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar