CrossFitness by Marie

söndag 3 mars 2013

Minisemester


Haft en härlig minisemester med kvalitetstid med familjen i Kläppen i husvagnen och skidåkning, sol, storm, god mat och lugn och ro har vi njutit av och det var verkligen behövligt, jag har sovit länge och sovit middag med var helt slut av de senaste veckornas slit med flytt och städ och nästan ingen träning alls och sen jättekassa matvanor på det då det viktigaste varit att få i sig mat överhuvudtaget.


Men nu är vi klara och nu ska jag komma igång med min träning igen och jag ska bli starkare och bättre än någonsin :)

Man måste ju ha mål!!

Jag har velat lite fram och tillbaka om jag ska registrera mig i Open och jag var riktigt sugen ett tag men jag vet att jag inte kommer ha möjligthet att köra alla av passen och det blir bara en stress och inte en kul grej som det borde vara. Men nu kör den snart igång och det blir kul att köra passen utom tävlan.

Kommer också bli förändringar för mig med träningen framöver.
Mer om det en annan gång...

Hoppas att jag hinner träna ikväll när vi kommer hem, Snatch, Böj och Clean & Jerk ska nötas igen, längtar längtar efter ett tungt pass!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar