CrossFitness by Marie

måndag 5 november 2012

Ny termin av "Kettlebell m Crossfit touch"


Andrea Ager- cool Crossfit brud in action med Kettlebell

Andrea Ager -cool Crossfit brud in action med Kettlebell  


Sitter och planerar inför vårterminen o en ny säsong av Kettlebell m Crossfit touch. Det kommer att vara måndagar kl 20-21 då med o säsongen blir inne tills det är värme nog att vara ute. Start v 2 tom v 25 men inget pass på sportlovet v 9 och påsklovet v 14 = 22 ggr- 1700:- inkl moms.

Om tillräckligt intresse finns tänkte jag även köra på det här passet på onsdagar kl 20-21 tills utesäsongen är igång o CrossFitness passen startar igen, antagligen slutet av mars meddela om ni även har intresse av detta så återkommer jag så fort jag kan se om vi får ihop en grupp även onsdagar. Var ju flera som ej fick någon plats den här omgången så bestäm er i god tid så inte platserna försvinner då dom är begränsade, sista anmälan med betalning inne måndag v 50 men det är först till kvarn.....
Maila mig på mariemammabootcamp@hotmail.se eller ring/smsa 0702497426.


För den som aldrig provat Kettlebell så gör det - är en av de roligaste träningsformerna som ger riktiga resultat på styrka och kondition och med mitt upplägg med Crossfit touch så blir det ännu roligare, tuffare och utmanande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar