CrossFitness by Marie

tisdag 27 november 2012

Styrka + Rörlighet



Pistols m 12 kg Kettlebell

Plankan+armhävning+rotation med hantlar


Körde ett tungt och lungt styrkepass igår med fokus på kontroll här hemma.

Hopprep och rörlighet som uppvärmning och sen i Superset;

4 OHS m 1 16 kg Kb höger + 4 utfall
4 OHS m 1 16 kg Kb vänster +4 utfall
*4


3+3 Pistols m 12 kg Kb
5 Fällkniven m 16 kg Kb
*3

3+3 Draken 16 kg Kb
3+3 Windmill 16 kg Kb
*3

3+3 Plankan+armhävning+rotation m 8 kg hantlar
4+4 Bulgarian Split Squats m 20 kg Kb
*4

2+2 TGU 20 kg Kb*3


Tungt, lungt och fokuserat!

Detta pass var en del av det som även Kettlebell passet för gänget innehöll med, vi körde temat Styrka och Rörlighet -tunga övningar med få reps igår, men de fick såklart avsluta passet med 5 min Pulshöjande aktivitet:)




Jag gillar Gococo:)


Hittade ett paket från Gococo i brevlådan idag när jag kom hem, med deras nyhet Compression Calf sleeves med separat strumpa att få testa och inte tackar jag nej till det heller:) Älskar ju mina Compressions strumpor från dom så tror på dessa med, ska provas på nästa pass.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar