CrossFitness by Marie

söndag 23 december 2012

Julaftonspass



Idag har jag tränat lite smått för första gången på över en vecka men det blev bara lite träning, jag får hosta så fort jag blir varm och andfådd så tog det lungt och sakta sen hade jag inte ätit frukost och hade noll energi och styrka i kroppen.

Äntligen fick jag prova dipsställningen och det kändes ju bra att mina handleder pallar dips igen men jag blev lite matt att jag inte fixade mer än 2 or idag iallafall. Gjorde 6 set * 2.

Sen 10 Burpee- Boxjumps i lugn takt för att inte hostan skulle ta över.

Sen gjorde jag bröstflyes på boll 6 st i Superset med 6 st tricepspressar *3

Sen 10 Burpee -Boxjumps igen.



Sen var min ork helt slut i kroppen antagligen för jag inte ätit frukost, jag äter alltid det första jag gör och skulle aldrig kunna skippa frukosten och träna på tom mage är verkligen inte min grej....

Är sugen på att gå ner och köra igen fast jag sagt vi bara ska mysa i soffan nu men har lite svårt för det om jag ska vara ärlig.


Det utlovade julaftons passet är utan redskap för att alla ska kunna köra vare sig man har redskap att tillgå eller inte. Självklart kan man lägga på redskap tex Kettlebell på Jump lunges och Knäböjshopp om man vill ha det tyngre, tempot avgör hur jobbigt det blir:)


Kom ihåg att fota och maila mig bilderna på när ni tränar passet till mariemammabootcamp@hotmail.se så jag kan lägga upp dom på bloggen på juldagen:)

Kör hårt!

God jul på er!!!


1 kommentar: