CrossFitness by Marie

torsdag 20 december 2012

Leedig!!!!


Kändes riktigt bra att gå från jobbet idag och säga God Jul & Gott nytt år att vara ledig ända tills 2 januari, kommer jobba hemma imorgon och nästa fredag men det är ändå inte samma sak som att gå till vanliga jobbet och barnen har fått jullov.
Lite stressigt nu före jul men dagarna efter jul är riktiga mysdagar då vi bara ska ha det bra.

Längtar efter att bli frisk och att träna, det kryper ju i kroppen på mig och jag blir så trött när jag inte tränar.

Imorgon fredag igen och jag tror fredags middagen får bli samma goda som förra fredagens som var en riktig höjdare när köttet blev perfekt saftigt och grönsakerna och rotfrukterna krispigt ungsrostade, jag hade squash, morot, cocktailtomater, rödbetor, purjolök och vitlök med olivolja, havssalt och svartpeppar, så gott!!

Hade även en sallad med babyspenat, tomat, avokado, fetaost och rödlök bredvid till eftersom jag älskar goda sallader.

Jag gillar inte julmaten och ser inte framemot den mer än pappas och förhoppningsvis svärmors goda köttbullar, så jag får bidra med någon god sallad tror jag.


Gillar ni julmaten?


Om jag är frisk har jag iallafall tänkt köra ett kort men riktigt jobbigt träningspass på julafton och tänkte sätta ihop ett pass även ni kan köra hemma i stugorna och 15 min det har vi väl alla även på Julafton? Ett perfekt sätt att börja julafton på tycker jag!!!
Men eftersom jag är så schysst och delar med mig av passet vill jag gärna att ni delar med er av ett litet förevigande när ni kör passet på julafton med en bild på er, det är väl rättvist?

Så håll utkik i helgen efter passet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar