CrossFitness by Marie

onsdag 19 december 2012

Tidig Julafton i år!!!



Är så glad att jag har en så händig man som kan göra det mesta och den här veckan har jag både fått en dipsställning hem och en stor bra box med tre olika höjder för boxhopp, har också önskat mig en specialbyggd Pullupbar för en av våra dörröppningar.
Julafton kom tidigt i år för mig:)

Tyvärr har jag inte kunnat använda grejerna än för min förkylning håller i och jag blir hostig och ansträngd av minsta lilla så jag får hålla mig tills det släpper men min kära sambo och äldsta sonen har fått köra desto mer!




Burpee- Boxjumps, Kettlebell Pressar, Goblet squats, Armhävningar, Overhead squats m Kettlebell, Höga Kb Svingar, Dips är några övningar ur sambons pass idag.



Det fylls på i mitt Hemmagym


Dips ÄR tungt......

3 kommentarer:

  1. Vilken lyx! Hoppas att du kryar på dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Är så glad att jag har en så duktig tjej som inspirerar mig enormt mycket,lägger ner tid och gör iordning olika pass åt mig , pepppar mig när jag tränar <3 bara känslan att jag ser framimot nästa pass säger ju en hel del om vad du gör och hur duktig du är :) Och dessutom är det så roligt att träna vilket jag aldrig har känt tidigare. Du har lyckats med nått som jag själv trodde var omöjligt:)

    SvaraRadera