CrossFitness by Marie

lördag 22 december 2012

Nyårslöften



Nyårslöften brukar jag skippa, jag tycker att ska man sluta med något dåligt eller börja med något bra bör man ta tag i det direkt och vi alla vet ju att de flesta nyårslöften inte hålls speciellt länge.
Men jag hoppas att januari ska bli en lugnare månad på vissa plan så jag kan hålla det "nyårslöfte" jag gett mig själv att ta mig tid för mer rörlighetsträning och yoga för ökad rörlighet och välmående.

2013 ska bli det år Marie blir smidig :)
Jag har ju redan blivit mycket bättre på rörlighet som jag alltid lägger in i min uppvärmning och har även kört lite yoga men bara sporadiskt och vill att det ska bli kontinuerligt och försöka gå på en Yogaklass då och då.


Tror mångas nyårslöften handlar träning, kost och hälsa i år och bestämmer man sig för att ta tag i det ena eller andra tycker jag att man ska göra det helhjärtat så man verkligen lyckas och inte gör det halvdant och sen gå runt och känna sig missnöjd med sig själv. Ge dig själv de bästa förutsättningarna att lyckas!


Vill du hjälp att lyckas med dina mål boka en plats på min kost och träningscoaching tjänst online redan
nu för att hinna få en plats i januari. För mer info maila mig på mariemammabootcamp@hotmail.se och det är ingen magisk diet som ska följas eller flera timmar långa pass som ska tränas utan kosten är enkel och sund och träningsuppläggen intensiva, effektiva och roliga!

Vill du se några av mina kunder resultat så titta under etiketten Kost och Träningscoaching.







Imorgon kommer Julaftonspasset, be prepared!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar