CrossFitness by Marie

måndag 17 december 2012

Min önskelista i år



Mitt lag slutade på en grym 8e plats där det skiljde få poäng mellan 4 e platsen till 9 e plats, vi var dessutom ett av få lag att få alla våra reps godkända som våra domare godkänt. Vi var lite för noggranna i första grenen vill jag påstå men men sånt är livet.

Vinnare blev grymma Kiruna som även kom på 3e plats med sitt andra lag.

I efterhand tycker jag nästan alltid att jag kunde ha pressat mig mer men jag försöker att inse att man inte är någon stålkvinna och jag hade och har något i kroppen och igår och idag har jag hostat och har ont i bröstet när jag hostar och andas djupt, men det var värt det!!! :)

Jag längtar efter att träna igen och bli bättre och starkare, man får verkligen en kick av att tävla!!!




Tills jag blir frisk igen sätter jag ihop en önskelista till tomten och bara träningsredskap på den i år, jag har inte ett klädplagg med på listan även om jag antagligen behöver både nya träningstights, linnen och skor men jag är mest intresserad av dessa leksaker i år :)
Nu tränar jag återigen mest hemma och behöver därför uppdatera mitt "gym".

Ringar att träna Muscel ups i:)

Chinsbar

Nytt competition klot på 24 kg

Slamball på 8 kg


Alla dessa redskap kommer från Spartan.




2 kommentarer:

  1. Så glad att jag bara är på 8 kilos motions nivå, då Spartan har de absolut snyggaste rosa 8 kilos kloten:) Högst upp på min önskelista, men jag får nog snällt betala det själv.
    Krya på dig och grymt jobbat!
    /Rebecca

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp dom är riktigt snygga competition kloten och dom absolut bästa att köra med! Ditt klot är nu beställt.
      Tack!!

      Radera