CrossFitness by Marie

fredag 11 maj 2012

Lagpass!!!




Varit på ett jätteroligt  "Ta med en vän" pass i boxen idag, hade med mig 3 duktiga tjejer från mina kvällsträningar och dom rockade såklart!

Det blev en mycket rolig lagtävling med bla; Rodd/Wallballs, Box Jumps/ KB svingar, Jumping Pullups/Thrusters, Bearcrawl/Situps där man jobbade i 5 min per övning, riktigt svettigt blev det!

Tror att en av tjejerna blev riktigt biten och ska gå på  Prova på pass som dom har på torsdagarna på Må Bättre Crossfit i borlänge, så kul jag förstod nästan det hon kommer passa perfekt för Crossfit:)



jag kör KB svingar samtidigt som min lagkompis Ullis kör Box Jumps

Bearcrawl

Ullis kör Thrusters o jag gör Jumping Pullups

Stina Bearcrawlar!

Graciöst hopp:)

Spännande uppvärmining!




Imorgon dags för Kettlebell Workshop igen, ser fram emot det, att få lära ut tekniken i detta fantastiska redskap, jag blandar tekniknötandet med tips och ideèr för bra upplägg av pass för att få bra allsidig träning, jag blandar Kettlebell och Crossfit på mitt eget vis och får därmed till pass där man får ut mycket på kort tid.

Kommer även bjuda deltagarna på jobbiga Amraps, Wodar så dom kommer garanterat vara trötta efter dessa 4 timmar!"


Om du inte har något för dig imorgon 9-13 så kom och var med, har fått återbud och har därmed några platser kvar...


Kankse dyker den här övningen upp.....

eller den här.......

den här? :)

2 kommentarer:

  1. Åh vad skoj! :D Haha haaaatar bear crawl! SÅ jobbigt när man börjar bli riktigt trött ;)

    SvaraRadera