CrossFitness by Marie

söndag 27 maj 2012

Snatchträning i solen och möhippa




Har haft en härlig helg med många skratt, var på möhippa igår för bästa Marit som var en helt underbar dag, kväll och natt med härliga tjejer!



Jag & min fina vän Frida


Mysigt häng på bryggan i solen
Marit hade lyx med 2 duktiga frisörer som gjorde henne vacker i håret för dagen



Lycka är att kunna träna utomhus i solen, med en skivstång:) det blev inget Event 6 pass i fredags, vädret var så härligt så hade ingen lust att träna nere i boxen och hade sån tur och kunde låna en skivstång så jag kunde nöta lite Snatchar igen och det behövs göras ofta.

Känner att det går framåt med dom men det finns mycket att jobba på som i allt annat.


Hade filmat Snatcharna men klippet gick inte att ladda upp.




Idag har jag haft mina första Kettlebell PT timmar med 2 kunder och vad kul det är att få ge hela sin uppmärksamhet till bara den personen under en timme, hoppas dom med kände det gav dem massor.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar