CrossFitness by Marie

onsdag 16 maj 2012

One2One KB coaching & Kettlebell gruppträning alà Crossfit style










Lite bilder från kvällens träningspass med hårt kämpande tjejer och min äldsta son Victor som var med och kämpade på, Crossäsongen har för hans del börjat och en viktig del är fysträningen med kroppstyrkeövningar för en starkare bål bla som är viktigt i allt man gör, tror han tyckte det var roligare att köra med dom än när han kör med mig bara:)


Själv har jag kört ett Backintervallpass idag och min rumpa och rygg kan man kalla stela och trötta efter gårdagens alla Marklyft men det gick ju bra ändå när jag väl kom igång fast ryggen kändes bra stel.





Glömmer alltid forografera på Boot Camp för Mammor passen, är så fullt upp med att hålla reda på bebisar, Charlie, mammor och tiden med :) ska försöka komma ihåg det nästa tillfälle.....







Lite fler filmklipp från Kettlebell Workshopen i helgen, första klippet är det trötta tjejer och kille i slutet av Amrap, i andra klippet är det lite tidigare på Workshopen och dom är lite piggare och fräschare!



Ni som tränar med Kettlebells, ni vet väl att ni kan boka mig för egen "one to one" coachings träningstimme om ni vill fila på tekniken eller få ett jäkligt jobbigt träningspass där ni inte kan smita undan och verkligen får jobba utanför er "Comfort zone"!

Det går även bra att dra ihop ett gäng kompisar och boka mig för något av ovanstående eller både och förstås.

Mer info och frågor på mail mariemammabootcamp@hotmail.se


Ev kommer det bli Kettlebell gruppträning med Crossfit touch till hösten 1 eller 2 ggr i veckan om jag får in tillräckligt många anmälningar, så är man intresserad kan man redan nu anmäla sitt intresse till mig på mail mariemammabootcamp@hotmail.se











1 kommentar:

  1. Härliga pass! Glömmer också fota ibland. Försöker komma ihåg, ibland går det, ibland inte.
    Hur går det med företagandet?

    SvaraRadera