CrossFitness by Marie

torsdag 26 juli 2012

Löptest!






Sen träning igår igen men det är ju semester så det är ju ingen fara egentligen det är mer psykiskt......

Igår var det test av vVO2max i löpning, blev ej optimalt då jag inte kan hitta min pulsklocka.


6 min löpning 100% - kom 1300 meter
Hade äldsta sonen med och han slog mig med 50 meter:)


Sen vila 15 min

Halva distansen jag kom på 6 min skulle springas på 3 min i 4 intervaller med 3 min vila mellan.

1a 3 min - 680 meter
2a 3 min- 690 meter
3a 3 min - 650 meter
4e 3 min- 690 meter


Jäklar vad jobbigt det var, sista var verkligen ända in i väggen!


Midline- Bålträning

Planka m sidoförflyttning 8/8* 3

I Superset 3 set;

Wood Choops 8/8 16 kg KB
Halo 8/8 16 kg KB











Nu är vi ute och far igen tills söndag åtminstone men träning blir det ändå, hoppas på att få tillfälle att besöka en Crossfit box mellan crossbanorna, annars kör jag själv......


Finns inga ursäkter att inte träna på semestern, det är då man har tiden!

1 kommentar: