CrossFitness by Marie

torsdag 19 juli 2012

Löpning igen!



Idag blev det några km löpning igen och mina baksidor är stela som sjutton igen!

Fattar inte hur jag kan bli så stel fast jag stretchade efter, av löpningen.....



Bara helgen kvar sen far vi hem igen ett tag iallafall, blir skönt med rutiner igen. Har verkligen blivit mycket slarv med kosten nu och det märks av på mitt humör och att jag blir tröttare.

Egentligen borde jag vara bättre på att inte slarva med maten men det är lätt att falla ur goda vanor, svårare att skapa bra vanor men jag tror inte det blir några problem så fort man kommer hem igen.

Jag äter alltid min grötfrukost med ägg och inga undantag nu men det är lunchen som oftast inte blir det bästa alt för mig och jag borde planera bättre men men...

Om man jobbar med sin vikt och fått bra resultat men sen flippar ur på semestern säg 4 veckor då har man nästan hamnat på ruta 1 igen och det är det ju inte värt?
Vin var och varannan kväll tex är ofta en stor bov i dramat, själv är det sällan jag dricker vin så det är inte mitt problem under semestertider mer att man slarvar med planering och det blir mindre bra lunch ute någonstans och sen är jag ju en godisråtta med:)



Åre är iallafall härligt och idag har solen varit framme hela dagen men det är kallt, ingen sommarvärme alls snarare höstkyla.

1 kommentar:

  1. Säger samma sak jag med :) Ölen är en bov på semestern tur man inte har semester mer än en gång per år :) så det gäller att njuta medans man kan:)

    SvaraRadera