CrossFitness by Marie

onsdag 25 juli 2012

Första viktade Pullupsen!



Gårdagens pass var ett skönt pass som gick bra och hade dessutom trevligt träningsällskap!

Snatch 1*25 kg, 1*30 kg, 1*35 kg

Clean + 2 Jerk 1* 35 kg, 1*40 kg, 42,5 kg


Backsquats 6 OTM * 3 60 kg

Onearmpress 3/3* 5 set 12 kg
Klarade inte 14 kg m vänstern för jag var så svag efter Excentric HSPU.

Viktade Pullups - körde oviktade första 2 seten med 3 reps sen hängde jag på 1,25 kg, löjlig vikt men nog kändes det allt att det var mer än vanligt, 2 med vikt, 2 oviktade jag bara dog här tog mig knappt upp....

Kändes bra iallafall, blir starkare och starkare!

Kom ihåg bålträningen igår.......

10 Plankan upp/ner på ett ben
10+10 Sidoplankan m rotation
30 sek Superplankan
*3


Foto: Magdalena Björnsdotter

2 kommentarer:

  1. Alla bör ju ha ett mål med träningen. Jag har kommit på mitt. Om 6 månader ska jag ta de vikterna du tar idag hihihi

    SvaraRadera
  2. Mål är jätteviktiga, jag har nya varje månad!

    Klart du fixar det jag klarade inte mkt av det jag gör idag för 6 månader sen!!! Go Go Go!"!

    SvaraRadera