CrossFitness by Marie

lördag 25 februari 2012

Crossfit KM i bilder...







Försöker bli mindre stel......








Dom 3 mest nervösa i Boxen, Pia, Tessan & Me!



Tejp kan behövas......




Smidig?:)






Grymma Pia, så jäkla stark!!! Som vann det här KMet med!



Tuungt efter många Backsquats & mina knän åker in ser jag.....


 



Fokuserad....

Pia efter Backsquats, "having such a good time"?

 

Snygga Therese i Toes to Bar varianten!






Hela gänget hänger i "Häng dom Högt"!



Alla bilder lånade av Crossfit Må Bättre Borlänge som duktiga Vickan tagit.......

Hade en fantastiskt rolig kväll med fantastiska människor igår!!!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att se bilderna!! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag har redan kollat in bilderna på deras sida!! Är så imponerad och sugen själv. Efter mitt pass igår med burpees och snatches känner jag hur mkt jag har saknat funktionell träning. Men nu hoppas jag kunna köra igång igen.

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt! Och stort grattis till bra insats! Önskar så det fanns en box för mig här! :)

    SvaraRadera