CrossFitness by Marie

torsdag 2 februari 2012

My socks!



Favorit träningsplagget just nu; mina supersköna kompressionsstrumpor från Gococo- Love theme! Vet att det inte bara är jag som gör det dom hyllas lite här och var och i mars har ni chansen att vinna ett par här hos mig!

Dom är som stödstrumpor man har tex under graviditet fast mycket skönare och coolare, ger bra stöd och ökad cirkulation och är sköna i foten med...

Har lila och svarta och ett par turkosa på ingående tror jag, mitt nya måste när jag tränar:)


Mina Lila


Dom lila närmare...


Svart



Turkos





Idag är det vila som gäller för mina stackars axlar har plågat dom med tuffa övningar flera dagar i sträck nu och dom får vila tills imorgon.


Har massor med spännande saker på gång och fick tag på en trea åt mig och barnen idag så känner mig så glad och har massor att se fram emot, mars kommer bli en bra månad tror jag!




8 kommentarer:

  1. Åh då ska jag hålla utkik i mars :). Jag skulle vilja testa sådana strumpor när jag springer! Må så gott! /Jennifer

    SvaraRadera
  2. Vad är egetnligen kompressionsstrumpor bra för? Annat än vid graviditet, flyg mm. Alltså för oss vanliga ogravida, på marken osv. Ser att det finns kompression i både strumpor, löpartights mm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan säga att jag köpte dom för jag tyckte dom var snygga o coola men blev positivt överraskad då dom ger bra stabilitet o benen känns mindre trötta faktiskt. hade inte så höga förväntningar....

      hittade på denna text om Kompressionskläder;http://iform.se/utrustning/kompressionsklader-dina-klader-kan-pressa-dig-att-prestera-mer

      är sugen att köpa ett par tights från 2XU men dom var hiskeligt dyra så det får vänta...

      Radera
    2. Ahh okej... då förstår jag lite mer!
      Ang tightsen! Såg ett par i strl S på tradera, kanke finns de kvar? Billigare än att köpa nya i allafall!

      Radera
  3. Jag undrar som SuperSHEro... varför har man dessa just under träning??

    SvaraRadera