CrossFitness by Marie

tisdag 14 februari 2012

Planering pågår....

Blev vilodag idag igen, har så mycket och fullt upp just nu... Imorgon blir det träning.

Har nu avklarat lite saker som är skönt att äntligen ha fått gjorda som har med startandet av mitt företag att göra men har massor av planering kvar att göra såklart och planering för vårens Mamma träning, Kvällsträningar och Kettlebell workshops mm jobbar jag med för fullt med att hitta tider osv för.



Tiden räcker inte till riktigt just nu, tur att jag brinner för detta och tycker det är så kul! Svårt att tänka bra när man är trött med så nu går jag och lägger mig och hoppas vakna klokare imorgon...



Allt går!


6 kommentarer:

  1. Åh vad spännande med företag... är det idrottsrelaterat ? (förlåt om jag missat något). Även här planeras det för fullt, jag kommer att köra två grupper i vår igen, en för nyblivna och en för mammor/kvinnor med/utan barn. Och KB utbildningen... fortsatt planering där med.
    Hoppas du får en fin dag och härlig träning :) KRAM!

    SvaraRadera
  2. ja företag är ett projekt... har själv företag... Inom olika områden. Nu ska jag även dra igång det inom kettlebell mm.
    vad är dina bästa marknadsföringstips? Känner lite stiltje.. :)

    SvaraRadera
  3. Åh, om min trädgård ändå såg ut som på bilden ;)

    SvaraRadera