CrossFitness by Marie

onsdag 8 februari 2012

Trippelpass...

Helt slut idag.....

Kört 3 pass idag och just nu känns det att jag gjort det med kan jag säga!

Först ett vanligt Crossfit pass, kom dock lite sent så missade första halvan, men var trött redan efter Woden i det passet.

Sen teknik pass med Drag.

Sista passet Kettlebell och härlig stretch! Superkul och trots att jag var helt slut i armarna pallade jag med rätt okej men nu vill mina armar vila tror jag........

Sista övningen i Kettlebell delen av passet var 150  swings  körde med 12 kg och för varje gång man satte ner klotet för att vila så skulle man göra 10 Situps, men hur slut mina armar än var så vägrade jag sätta ner klotet, kommer inte på fråga:) så inga Situps för min del.
150 swings med 12 kg är inga problem alls men efter 2,5 timmars träning och mycket av det intensivt så är man inte så kaxig....





Nu sova, så trött!

4 kommentarer:

  1. Oj vad du inspirerar!!!! Du är helt grym!!! Hoppas du får vila idag ;) Kram!

    SvaraRadera
  2. 3 pass på en dag! det är tufft det!

    SvaraRadera