CrossFitness by Marie

onsdag 29 februari 2012

Företagare!




Har varit och kört två härliga pass ikväll i boxen, som jag längtat!

Först ett teknik pass med Marklyft, Sumo deadlifts high pull, Frivändningar och Frivändningar med Medicinboll, har ju gått på det passet förut men man kan nog inte nöta tekniken nog och kände att jag fick till Frivändningarna rätt bra idag som jag tycker varit svåra tidigare men idag nötte jag utan att lägga på massa vikt stannade på 45 kg och jobbade på istället även om jag kan erkänna att jag var bra sugen att prova 50 kg som jag inte klarade på KMet och sätta nytt PR, jag gör framsteg i tänkandet faktiskt!

Men såg att det blir Frivändningar som styrkedel på passet imorgon med PR försök så då jäklar ska det sitta och det tror jag kommer gå bra!


Andra passet Vickans Kettlebell pass som var skitkul, 2 Wodar så blev lite lagom slut i kroppen efter men sen stretch på det så känns man rätt fräsch ändå. Men imorgon kanske det känns annorlunda!


That`s right!




Idag blev det klart med min FA skattsedel så nu är jag företagare! Mycket jobb framför mig men så himla kul.

Har släppt platserna till våren och sommarens Boot Camp för Mammor nu som startar v 13 tom v 25, tisdagar och onsdagar kl 9.30-10.25. Anmälningarna har redan trillat in så passa på innan dom tar slut.
För info eller anmälan maila mig på mariemammabootcamp@hotmail.se.


Kommer även ha träningsgrupper på kvällstid för alla utom nyblivna mammor, med mycket inspiration från Crossfit kör vi utomhus i ur och skur! Kommer bli onsdag kvällar kl 20-21 men har inte satt datum än beror lite på våren som verkar vara på gång iallafall så kommer nog inte dröja så länge till.
Maila mig vid intresse på samma mailadress som ovan.


3 kommentarer:

  1. Hej företagare, vi har mycket rolig tid framför oss :) Grattis!!!
    Hoppas du får en toppendag och planerar in lite vila också ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Marie!

    Mitt namn är Rebecka Dinler och representerar DS Trademark som har utbildningar inom
    Sport, PT Personlig tränare, Kost och Massage.
    Efterfrågan på Personlig Träning och Kostrådgivare är större än någonsin på gym, privat hemma bruk, hälsoklubbar, SPA anläggningar, kontor, sjukhus och sportklubbar.

    Har du intresse för att utveckla dig och dina kunskaper inom Hälsa och Fitness?
    Vi har ett kanon erbjudande denna månaden där du får hela 50% rabatt på våra ordinarie priser!!
    Du kan självklart välja vilket kursdatum som passar dig hela 2012.

    Så om Du gått i tankarna tidigare till att utbilda dig till Personlig Tränare / Kostrådgivare el Massör - Tveka inte!
    Anledningen har aldrig varit större än nu!
    Vi på DS Personal Training School kan stolta säga att framtiden yrke är inom Hälsa och Fitness.

    Är du intresserad eller har du några frågor vänligen kontakta mig på mail eller telefon för mer info.
    Besök gärna våran hemsida www.dstrademark.se och läs mer om kursinnehåll och all info om våra utbildningar.

    Ps. För att hålla en hög standard på våra utbildningar tar vi inte mer än 15 studenter per kurstillfälle.

    Hoppas höra från dig!
    --
    Vänliga hälsningar

    Rebecka Dinler
    Rektor/regionsansvarig Västra Götaland
    Ds Personal Training School
    Lilla Bommen 1 vån 14
    411 04 Göteborg
    0709- 56 18 08
    rebecka@dstrademark.se

    SvaraRadera