CrossFitness by Marie

onsdag 7 september 2011

Dagens övningstips


Knäböj med boll bakom ryggen
 Mitt pass idag blev 4 olika supersets där en av övningarna jag gjorde var knäböj med boll bakom ryggen som  jag tycker är en bra övning
för låren, höften och rumpan. den känns verkligen och man kan gå låångt ner, 10 st*3 gjorde jag. Bollen bakom ryggen och gå ner i knäböjsposition, se hela tiden till att inte tappa bollen men låt den rulla med upp och ner. Kom ihåg spänna in magen.

Avslutade mitt pass med Tabataintervaller, vad annars?
4 * 20/10 sek Dips 4*20/10 Plankan Upp/Ner  
ahh mjölksyra i armarna blev resultatet!
Dagens träningstid blev ca 30 min, blev ett litet avbrott när två killar kom från skolan och härjade runt!

Gav tjejerna på träningen ikväll den här Tabatan som avslutning med.......

Nä nu göra klart morgondagens Mamma Boot Camp pass och sen True Blood!

natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar