CrossFitness by Marie

lördag 3 september 2011

Sjukling och Crosstävling

Min älskade crosskille


Ja igår var jag hängig och orkade inte mycket, laga mat var väl det enda som jag fick gjort.
Idag är jag lite bättre och vi har varit i Hofors på crosstävling med våran Victor, tyvärr fick han krångel med crossens bromsar i båda heaten så det gick inget vidare, bara att ta nya tag!
Egentligen skulle vi bo i husvagnen och vara borta hela helgen och åka till Falun idag och Victor skulle köra där imorgon men den tävlingen ställdes in pga dödsfallet i Västerås förra helgen. Detta är ju så tragiskt med alla dessa dödsfall, idag höll vi en tyst minut för Christian, Fredrik och Johan på förarmötet.
 Har slutat upp att vara så nervös när Victor kör som jag var i början, men nu efter alla dödsolyckor så idag var jag så nervös att tårarna började rinna.....man funderar på vad man låter sitt barn hålla på m för sport, men dödsfall sker ju i många sporter tom i fotboll, det är bara att det hänt så mycket senaste tiden.

Nu är det strax middag, kött, potatis och grönsaker i ugn m bea och tomatsallad, enkelt men gött,! Sen blir det film mys med killarna.
Så ingen träning alltså, men imorgon om jag är bra då jäklar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar