CrossFitness by Marie

onsdag 21 september 2011

Pull ups??!!

Faktiskt är träningsvärken inte värre än så länge idag, skönt.
Ska på bebiscafè med Charlie nu på förmiddagen och hoppas få till det med träningen efter lunch, onsdagar är det mycket...hockey med Max på eftermiddagen och sen träning med girlsen på kvällen. Någon träning blir det så klart men vet inte hur jag får till det om jag ska träna ute, beror på Charlie.
Kliar i mig att få träna!

Charlie älskar att gunga (Charlie har skrapat i näsan)

Igår när Charlie gungade här hemma tänkte jag prova om jag kunde göra 1 pull up eller 1 Chins på gungställningen, kan konstatera att det blir svårt - herregud vad svårt! Men skam den som ger sig, man blir bra på det man tränar på så nu ska jag träna på det tills jag klarar det och sen ska jag göra flera på raken när jag lärt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar