CrossFitness by Marie

måndag 12 september 2011

Middag

 Sallad med rostbiff, avokado och turkyoughurt med sambal och lite vitlök i.


Middagen blev en sallad med rostbiff, avokado, medelhavsmix sallad, cocktailtomat, rödlök och turkyoughurt med sambal oelek och vitlök till mig då förstås, resten av familjen åt lax med kokt potatis. Det var längesen jag åt rostbiff, så gott!
Äter ju inte fisk så jag får se till att få i mig en massa Omega 3 istället....

Jag äter minimalt med kolhydrater till kvällen men försöker äta mycket protein och bra fetter, fetterna är viktiga för att känna mig mätt och inte bli sugen på crap. Till lunch äter jag däremot fullkorns couscous, bulgur tex om än i liten mängd. Är inte alls längre sugen på pasta, mackor osv, det enda jag "måste" ha ibland är en liten potatis till hemgjorda köttfärslimpan bla.


Har varit iväg nu på kvällen och haft ett pass med några duktiga tjejer som fick ett extra tufft pass idag, men det gick det med dom kämpade så bra! Är så kul och se att det händer saker med styrka och kondisen på dom....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar