CrossFitness by Marie

lördag 17 september 2011

Inte bra, inte bra

Så kan man sammanfatta dagens träningspass, helt slut i kroppen och huvudvärken from hell och känner av halsen igen så hoppas det inte blir mer av halsontet dom andra symptomen borde vara borta imorgon iallafall!
Blev ju inte som jag tänkt mig så jag vilade så mycket jag behövde emellan vilket var mycket,! så det blev bara tre vändor och tiden tog jag inte ens......

Gjorde samma pass som för ett par veckor sen men ändrade lite i ordningsföljden bara och inte utan vila som då som det går ut på att köra utan vila så länge det går...

10 Burpees
15 Thrusters
20 Armhävningar
25 Swings
30 Utfallsteg (la till hantlar)


Hmm
Hade filmat första vändan med Iphonen men såg ju så jäkla seg ut så jag raderade den får blir vid ett annat tillfälle när jag är mer på hugget!
Får hålla tillgoda med en knasig bild när jag ställer ner Kettlebellen efter swingsen istället!

Nä nu ska jag snart lägga pojkarna och mig själv så trött......zzzzz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar