CrossFitness by Marie

tisdag 13 september 2011

Eftermiddags pass och sen middag...

Fullt upp idag med Mamma Boot Camp och idrottsdag på skolan med Victor, hjälp hur ska man hinna börja jobba sen?! Det fick bli träning på eftermiddagen idag trots att jag helst hade velat lagt mig och sova eftermiddag men men träna bör man annars dör man, eller??! Bör man för att orka iallafall!

Det blev ett supereffektivt Kettlebell pass med swings , snatches, cleans + press +squat i 15 min i ett högt tempo, hann med 3 varv....var så genomsur av svett så jag vet inte vad, tänk att man kan få upp pulsen så med Kettlebells övningar endast. Nästa gång ska jag använda pulsklockan få se vad pulsen hamnar på?
Efter Kb körde jag plankan mot boll på 1 ben 1min *3, här får balansen jobba extra, helst när en liten Charlie försökte putta på bollen! Avslutade med Tabataintervaller Knäböj m hopp. Klockan stannade på 25 min allt som allt. Pjuuh, var helt darrig en timme efter träningen!



Dagens sena middag; wokgrönsaker, kycklingfilè m sambal vitlök och paprika, lite matvete, medelhavssallad, cocktailtomat, rödlök och turkyoughurt m sweet chili


Blev sen middag idag, själv med 3 barn, hämtningar hos kompisar och massa läxor och surig 1 åring och 8 och 10 åring som bråkar, suck!!! Jaja maten smakade bra iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar