CrossFitness by Marie

tisdag 6 september 2011

Sluut....

Ja vädret det var ju fram och tillbaka det,  men jag körde på ute och jag valde att göra;
10 burpees
15 thrusters (knäböj m axelpressar)
20 armhävningar
25 utfallssteg
30 Kb swings (12kg)
Målet var att köra så många ggr som möjligt orkade 4 vändor på 21 min men trodde nästan jag skulle dö! Tempot var inte snabbt på slutet alls!
Jobbigast- armhävningarna (kanske för att jag körde ett Överkroppspass igår)
Lättast-utfallsstegen
Så nästa gång blir det 30 utfallssteg och 25 swings istället, tänkte köra samma upplägg några ggr för att se om jag får några framsteg. Gjorde sedan Plankan 1 min *3 som vila och sedan gjorde jag en Tabataintervall (igen) med knäböj m hopp men orkade bara göra med hopp dom 4a första vändorna så dom 4a sista blev vanliga knäböj sen var det= mjölksyra.

Igår kväll var det kvällsträning i spöregnet så jag trodde jag skulle få åka hem igen utan någon som ville träna men 6 st tjejer ville träna trots regnet och visst lägger man sig hellre i soffan om man börjar fundera över hur det känns, om man orkar osv men låt bli det; Just do it!
Det blev ett hårt pass med mycket tuffa övningar men dom ger inte upp tjejerna så jag fortsätter och sätta ihop nya pass med nya utmaningar.


Mitt nya träningsarmband för Iphonen

Fick mitt nya träningsarmband med posten idag, blir skönt och slippa ha Iphonen i handen när jag är ute i skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar