CrossFitness by Marie

måndag 10 oktober 2011

Dagens träning & Dagens lunch


Körde ett intensivt pass på 25 min idag, ett Cirkelpass det bestod av;

20 KB swings 12 kg
20 Utfallssteg med 20 kg ovanför huvudet raka armar (jobbigt!)
10 snatches med KB 5 varje sida 12 kg
20 armhävningar m 1 hand på en pall 10 varje sida (ibland en Charlie på ryggen också!)
10 clean squat and press m KB 12 kg
20 Mountain Climbers
10 sumo squats knee up m 8 kg KB 5 varje sida

Det blev 3 varv  och jobbigast var nog utfallsgången för dom 20 kgn blev väldigt tunga helst sista vändan så där fick jag sätta ner dom någon gång för att inte tappa dom. Men annars ingen vila mellan, mer än att man byter övning.

Vilade lite och gav mig på en Tabataintervall med Jump Lunges- jisses vad jobbigt och svårt att hålla balansen när man är trött också, benen blev helt stumma på slutet och bara ren och skär envishet fick mig att göra klart den sista!


Sen blev det faktiskt en promenad 1 timme på det med en go vän.





Rökt skinka, matvete, tomat och fetasallad och solroskärnor blev lunchen idag
'


2 kommentarer:

  1. Du är ju galet bra:)!!!!!! VIlket tufft pass! Jag är helt slut efter morgonpasset - fortfarande! Kommer att ha träningsvärk imorgon....

    SvaraRadera
  2. ääh tycker jag inte...
    rätt skönt med tränings värk ändå känns som man jobbat bra då?!

    SvaraRadera